Monday 26 May 2014

I prefer if people like you, don't talk to me.



" eh, engko dengan diploma engko tu boleh lah pergi mati." 

sikit lagi aku nak cakap macam tu dekat budak tu. Tapi sebab aku tak suka bercakap dengan orang yang aku tak suka, aku diam kan aje. aku cakap dalam hati aje. lepastu aku termenungkan aje. aku runsing. aku tak pernah tahu, yang diploma tu, urm, satu pencapaian yang tinggi.

Sebab last-last pun semua orang dekat sini sama, spm ke, master ke, phd ke, kita semua ni kuli, kuli yang makan gaji. Tak patut pun ada arguments kerja siapa lagi teknikal. Teknikal celah mana kalau engkau tu facebook 24jam? bangang.

aku selalu ingat aku ni dah cukup bangang. tapi kenapa entah ada lagi orang yang lagi bangang dari aku. super extreme gigantic humongous ungodly-level of bangang.

haih. kosong puasa pahala aku harini. ke negatif? haih la.

ok bye.


No comments:

Post a Comment