Friday 13 February 2015

selamat pagi, pekerja uniqlo one utama.

tu lah. masa kecik mak kau suruh belajar betul2 kau tak mahu. kau pergi hisap rokok dalam jamban sekolah. lepastu kau pergi intai budak perempuan kencing dalam toilet, kantoi pulak dengan cikgu disiplin, kena buang sekolah.

berbekalkan berkeping-keping label loser kat dahi kau tu, kau pergi la apply kerja uniqlo kat one utama. dapat la rm5.50 sejam kat section dressing room, tukang lipat baju.

dengan sebab tu la kau rasa kau layak tinggikan suara dekat aku lepastu cakap ;

"WHERE THE TAG?!!"

nasib baik lah, nasib baik lah aku tak ambik kertas dengan pen lepastu ajar kau basic grammar lepastu baling seluar kualiti paling bodo harga rm79.90 tu kat muka kau.

aku mampu la beli 80helai seluar tu lepastu bayar gaji kau sebulan, siap bagi bonus pun ada lagi lebih duit aku. macam tu la hina nya aku rasa kau tu dengan aku.

aku baik dengan semua orang. dengan ah soh mana2 pun aku akan senyum, sebab aku tak rasa pun ada orang yang layak di layan macam sampah tanpa sebab munasabah.

tapi kau. please lah kau. please lah youtube basic english. lepastu, please lah pergi mati.

Sent from my iPhone

No comments:

Post a Comment